Een mooi kaartje maken en bestellen is bij ons heel eenvoudig

Op deze pagina vertellen we je graag hoe het maken en bestellen van je kaartje werkt. In 3 stappen heb jij het mooiste kaartje op je deurmat. Of bekijk eerst onze video waarin we dit uitleggen.

Stap 1 | Kaart kiezen en bewerken

Kies een mooi kaartje uit en klik verder om in onze ontwerptool te komen. Daar kun je eenvoudig het kaartje aanpassen naar jouw wensen. Wist je ook dat je zelf een kaartje kunt ontwerpen?

Bekijk hier welke papiersoorten en mogelijkheden we allemaal aanbieden.

Tip: Sla je ontwerp op in je eigen account. Zo kun je je ontwerp(en) altijd terugvinden en aanpassen.

Stap 2 | Proefdruk bestellen

Heb je een kaartje ontworpen en ben je benieuwd hoe deze er in het echt uitziet? Bestel dan een proefdruk. Je ontvangt dan jouw gepersonaliseerde ontwerp en voorbeelden van onze papiersoorten en envelopkleuren. Je bekijkt of je kaartje helemaal goed is. In je account heb je je kaartje opgeslagen en kun je de laatste wijzigingen doorvoeren. Kun je je bestelling niet terugvinden? Neem dan contact op met onze klantendienst: we zetten het kaartje zo in je account. 

Stap 3 | Je kaarten bestellen

Heb je je ontwerp opgeslagen in je account, dan kan je eenvoudig je kaart bestellen. Klik op 'bewerken' om de laatste dingen aan te passen en ga via 'voorbeeld' en 'bestellen' door met het bestellen van de kaarten. Meer info over de levertijd van de kaartjes vind je hier.

Je ontvangt de kaartjes thuis in een mooi pakket. Daar kun je ze zelf vouwen, evenuteel versieren, de enveloppen schrijven en dan de kaartjes op de bus doen. Zo verras je je geliefden met een mooie kaart! 

Video: zo werkt 't om je (geboorte)kaartjes te bestellen

video geboortekaartjes

Hulp nodig?

Mocht je nog vragen hebben of heb je hulp nodig, dan helpen we je graag! Onze klantendienst staat op werkdagen van 9 uur tot 21 uur voor je klaar, via de e-mail of op telefoonnummer 078 48 1196. In het weekend kun je ons altijd mailen, we streven ernaar binnen 24 uur te reageren.